18 April

image6


Okey först måste jag bara påpeka hur många idioter de finns som tar cyklingen på fullt blodigt allvar här i Norge, ja menar varje dag när ja går till dagis och ska hämta ungen jag passar ser ja säkert 10 stycken. 10 stycken karlar i tajta trikåer!!! Hur osexigt är inte de igentligen? =D Jaja jag får mej ett gott skratt varje gång i allafall.

Över till något annt, ja drömmer väldigt mycket! Nästan för mycket, det är desutom mardrömmar. Vaknar nästan varje morgon och funderar hur man kan drömma så galet.
Drömmarna går ofta i samma mönster som är att alla mina vänner/bekanta blir dödade och jag inte kan göra något. Ena natten kan de vara att dom blir ihjälskjutna, andra där zombies och liknande äter upp dom och och sen massa olika andra varianter. Betyder dom här drömmarna nått?
Eftersom jag har dom så ofta börjar man ju fundera om.. Om vad?


Yeye imorrn åker ja till Sverige, dock inte hem till Ljusdal utan på andra äventyr, det blir nog ganska roligt =)
Så imorrn blir det en sån där efterlängtad tågresa på BARA 8 timmar igen, den ser jag fram emot och nu va petra ironisk =)
Får även min efterlängtade mobil som har varit "på lagning" som dom har sagt i tre månader nu, bulshit my ass! Lata jävlar helt enkelt bara för de tar intre tre fucking månader att kolla en telefon, då måste dom ha jävligt mycket att göra men då föreslår jag att dom anställer fler folk istället.

Väskan är tom, så packa nu! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback