2 April

image4


Fredagskvällen.. as roligt och helt galet ;D Bästa kvällen på aslänge!
Jag och Janina körde partyfredag! Först äkligt vin hemma hos henne, sen Mosquito! Detaljerna för kvällen behåller jag nog för mig själv, men helt galet som sagt ;D
Vi kommer hem till mig fem, klockan sex ska jag upp.. Och jag kliver upp tillomed, eftersom vi va jävligt packade timmen innan så va jag fortfarande full när ja vaknade såklart! Snyggar till mig lite snabbt och försöker få liv i Janina, heh.
Vi drar in till Oslo, jag kliver på mitt tåg och börjar rulla hemmåt till Sverige, efter 12 timmar på tåg är jag hemma hos min familj och har fortfrande endast sovit 1 timme eftersom jag är så cp och inte kan sova på tåg. Sjukt sliten och hungrig när jag kom fram..

Sommnar sen runt 2, 3 på natten och vaknar kl 9 och kan apsolut inte sova mer. Helt sjukt med tanke på den lilla sömmnen ja fick natten innan. Hade hoppats på att sova bort halva dagen, men istället vart dagen skit lång och de va inge vidare väder så man kunde sola eller nått sånt, så ja kollade på Göta kanal 2 istället, skitbra, humor.. svensk humor, underbart! Kollade även på filmen 300, konstig men bra!

Och nu sitter ja här fortfarande full i skratt så fort ja tänker på helgen. Ja säjer bara It´s nice, Båååårat. hehe.

Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback