23 April

Nära döden upplevelse nyss.. Klev ur duschen och efter några minuter ser jag en stor äcklig sak på golvet. En STOR spindel, uuuuu! Jag som är så fruktansvärt rädd för dom gör ett litet skrik och tänker sen att ja måste ju iallafall döda den, men jag misslyckades så den sprang in under duschen och de va sista gången jag gick in i de badrummet!
Och ja drar inga fjantiga överdrifter nu utan den var verkligen stor!

Yeye tillbringade helgen i Sverige, var trevlig dock mycket åkande kors och tvärs i halva sverige.. men de var de värt :)
Hemresan va rätt okej den här gången.. fick dock sitta och vänta i sthlm i tre timmar, men men.. Sen fick jag iaf min fönsterplats på bussen som ja inte fick gången före. Dessutom satt de en snygg kille på andra sidan gången som man kunde kolla in ;)  Nice tyckte jag såklart. Han var jävligt lik ett gammalt ragg i Gävle måste ja säja, hehe.
Sen lite spänning i tullen också, dom tog en av utlänningarna på bussen med sig, hehe så han fick inte åka längre än så.
Kom iaf hem hit klockan 7 imorse, kastade mig i sängen och sov till 12.. skönt :)

Och vad göra nu?      Seinfeld ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback