Sverige besöket

image6


Sverige besöket.. Vart inte riktigt som ja förväntat mig!

En sak är säker iallafall, jag kommer nog aldrig mer flytta tillbaka till fucking Ljusdal. Det händer ju verkligen ingenting där, allt va precis lika som när ja stack därifrån liksom och man märker de så väl när man varit borta ett tag. Så den dag jag flyttar tillbaka till Sverige blir de en stad, och apsolut inte Ljusdal.

Yee lite positiv ska man väll vara också.
Jag fick ju trots allt träffa han den speciella och underbara! Och mina katter som jag saknat enormt mycket, min familj och mina vänner, så man ska väll inte klaga igentligen. Va dock lite dålig action på partysidan tyckte jag, en kväll va lite snållt =P Sen när ja inte varit i Ljusdal och gjort massa dummheter har jag varit hemma hos familjen och i Gävle!

Åsså sist men inte minst min bussresa tillbaka till Oslo =P Åkte från gävle 17.00 i måndas, skulle sen byta i sthlm och fick vänta i tre fucking långa timmar där. Sen när jag väl var framme i Oslo klockan 5 på morgonen och sitter och väntar på bussen hem helt ensam i ett stort jävla väntrum kommer de massa skumma utläningar och sätter sej runikring mej, och varför just runitkring mej när hela väntrumet är tomt för? Jag vart rädd och trodde dom skulle göra något dumt med både mig och min packing så jag gick till nästa väntrum där de va lite normal befolkning. Säjer bara fyfan för alla jävla tattarutläningar som finns här =P


Sverige den 19 april igen! Byeee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback