26 Juni

image21


Midsommaren? Spöregna både fredag & lördag, vilken flopp altså. Festade men de va inte speciellt grymt alls måste ja säja, kvällens höjdpunkt var väll kebaben typ! Haha då kanske ni förstår att de var kasst like hell!
Lördagen va cp störd. Började fint med att jag och Janina tog bussen til Ikea och käkade ikeakorv, sen hem igen :P Sen började de.. jag var den utsatta!! Johanna och Janina höll fast mig och ritade med spritpennor på halva mej, jag fick bla en hitler mustach. Och sen även rosa tånaglar. Dom tog min dator och skrev massa cp saker, svarade i min telefon.. och jag va helt hjälplöst nertryck på golvet :P Kriget fortsatte sen en sväng på söndan också.. men jag var inte den utsatta den här gången, de va alla :P
Och hur ser jag ut idag? Joo lite röda, blåa och svarta sträck på halva mej och där ja inte har de har jag blåmärken istället, och de är inte några direkt.. fan öm i hela kroppen :P

Yee sova snart då kanske, jobba imorrn. Har bara 4 dagar kvar här, sen nytt jobb på måndag, ska bli underbart. Jag pallar inte riktigt dehär jobbet längre. Flyttar även in med mina älsklingar på fredag, eller ja inflyttad är ja redan delvis.. men nu blir de på heltid!

Äee Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback