Fyfan!



Fyfan säjer jag bara. Jag är cp trött.
Visste dock att jag skulle vara det, och det är helt och hållet mitt eget fel för jag visste hur den här dagen skulle se ut.
För er som inte förstår så var vi ut igår, kom hem runt 4. Sen klockan 8 på morgonen imorse skulle Petra upp och passa philip heeeeela dagen efter 4 timmars sömn.
Så jag sitter här och är cp trött, orkar knappt hålla ögonen öppna och vet knappt vad jag skriver så bli inte förvånad om det står något konstigt :P

Va iaf hos Julia igår å förferra, sen på nån kareokerbar och sist men inte minst mosqito eller hur man nu stavar de.. norskan slutar ju aldrig förvåna en så dom har väll någon egen stavning eller nått.
Norskan är ett konstigt språk, börjar dock komma överens med de och förstå det mesta av det. Men vissa ord är verkligen värt ett stort garv.

Hänt mycket skoj i veckan iaf. Orkar inte göra nån inveklad förklaring på allt men i korthet: Öl, shopping, träffat nytt folk :)

Man kanske ska stanna kvar här i sommar med?

Yeye nu ska jag jobba vidare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback