3 Oktober


.. och så vart de, jag vart sjukskriven en vecka så jag packade mina saker och packade mej hemmåt..
Åker till sverige för att vila upp mig och slippa all idioti.. idiotin finns tydligen överallt, hann sitta på bussen max 1 timme innan de började.
Jag sommande på bussen och brevid mig satt de en utlänning som snackade engelska han var väll ca 35- 40 år. Som sagt jag sommnade och vaknar av att han har sin hand på fel ställe, helt fel ställe! Han försöker nämligen ta på mig mellan benen.. HALLÅ?! tror folk dom kan göra vad dom vill nuförtiden eller? Jag vartförbannad och slog bort handen och sen vågade inte jag sova mer under den bussresan som va 6 timmar lång.

Nu är jag hemma hos morsan och farsan iaf, imorrn drar jag till Ljusdal och sen sista blir Gävle. Niiice!

goodbyee

Kommentarer
Postat av: krizz

d finns folk till allt..

2007-10-03 @ 12:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback