Oslo, köpenhamn, bartender, asien?

Vad gör man? Jag har lite funderingar och olika alternativ för tillfället..


  • Ska man stanna i Oslo tills vintern och åka till Asien då?
  • Ska man ta en bartender utbildning på Kos i augusti och sen flytta till Köpenhamn i några månader och sen dra till Asien till vintern?
  • Ska man ta bartenderutbildningen och sen komma tillbaka till Oslo för att sen dra till Asien?
  • Ska man ta bartenderutbildningen i Phuket och sen fortsätta resan därifrån?
  • Ska man bara skita i allt och jobba på här fram till vintern för att dra till Asien och ta allt dedär andra efter?
Funderingar.. tur man har något att sysselsätta hjärnan med :P
Sista tiden har varit trevlig iallfall, fint väder, mycket fest.. lite grillning och sånt :)
Förra helgen körde jag och Janina en 2 dagars, jävligt trevligt! Hon tog med mig till Horgans, ställe hon snackat bra om som jag inte hade vart på men de visade sig vara skitbra faktiskt, tåls absolut att besöka många gånger till :)
I helgen hade vi korthelg, tråkigt.. så fredagkvällen blev de tacos med brudarna och lite tv bara.. Lördagen va de rea på bogstadveien, dom hade stängt av hela vägen hela lördagen pga rean. Så jag Janina och Elin shoppade runt där och hittade en hel del :) efter shoppingen vart de käk på mc och slutligen så hade Janina övertalat mig att följa med på Harrys.. en sportsbar, för se sm finalen i hockey.. jag kan absolut ingenting om sport och det intreserar mig inte för 5 öre men ja och Elin följde med och de va ju ganska trevligt endå, mycket killar och några öl :)
Tanken var att vi skulle ut på kvällen med efter en liten powernap men jag ställde klockan och ja vaknade inte av den, inte Janina heller så vi sov lite förlänge och sket sen i att gå ut endå.. Jag och Elin kollade på en heldålig film, cry baby med Johnny depp. Johnny va bra som alltid men filmen dålig fast lite rolig endå, haha! Så vart de lite chips och dipp såklart, sen senare Mia och Klara för mig när Elin gick och la sig.. trevlig lördagkväll! Jag vart ganska rastlös av att sitta hemma, men idag mådde jag ju bra när jag vaknade, skönt! fast vi har inte gjort ett piss på hela dagen endå, bara suttit i soffan å glott på massa programm och käkat lite mellan varven :P
Nu är det även dax att sova för imorrn ska man upp 5 igen som vanligt, tidig vecka :S
Lite bilder från sista tiden..
mongo-petra elin och elin påväg hem efter premiär grillningen
folkElin och jagefeträtt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback