veckan


Ganska bra vecka endå, fast med dåligt väder nästan hela tiden! Men mina nära och kära gjorde den bra endå :) .
Träffade Andreas 2 kvällar i början av veckan, mys!  Där har vi en bild på han också Andreas .
På onsdagen fick vi sluta tidigt för att de va så lite att göra på jobbet, så vi gick hem 12, gött mos eftersom jag hade en riktigt dålig onsdag på jobbet.. hem och powernapade lite sen träffade jag Aina för lite skitsnack och säja hej då, hon drar till USA i en månad nu och sen hem till Sverige, tråkigt för henne kommer vi sakna :(
Jag och Aina
.
Idag är det mys soffan hemma och imorrn är de helg efter jobbet, gött! Långhelg dessutom och helgen kommer bli bra :)
Hanna och jenny kommer hit om 2 helger dessutom, fre - måndag, 17de maj helgen altså. Kommer bli sjukt kul :)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      .
Häromdagen insåg jag en sak! Altså vad fan tänkte jag med förra sommaren och hösten?? Vart tappade ja huvudet egentligen?? Bra fråga där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback