12 Juni



Sommar sommar =)

Yeye åkte ju till Göteborg i torsdagskväll. Hälsade på farfar, så var även pappa lillbrorsan och lillsyrran där, skoj och träffa dom. Vart shopping, solning och årets första bad, 22 grader i vattnet på första badet, inte illa =) Och Lissebeg var ju en självklarhet.. Knäpp som jag är ser ja en karusell och pekar den ska jag åka och lillsyrran hakar på, sen kom vi närmare och såg va det var för karusell, Kanonen! Upp och ner och huller om buller, yeye men vi åkte och den va ju grym =) Jag brukar ju inte sätta mig i sånna karuseller annars då. Åkte även colorado och självklart fick jag ALLT vatten på mig så allt ja hade på mig va jätte blött sen, men den bjuder jag på.


Yeye nu är ja tillbaka i Oslo iaf! Vi var och skulle bada igår, Janina och Johanna badade men jag var badkrukan :P De va aldeles för kallt, hehe.

Snart helg också, ser jag fram emot. Ser dock ännu mer fram emot slutet av den här månaden, då slutar jag de här fucking aupairjobbet och får äntligen flytta ihop med mina älsklingar <3 Men bara 3 veckor kvar och det går snabbt.
  



Dax för jobb. Adjööö fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback