23 Mars



Ja då var det fredag och helg igen! Strax iaf, jobba lite först bara :/ Trött å seg så ja känner inte alls för de, men man måste väll :/
Sen är det kväll iaf och de blir nog en lugn filmkväll med Julia. Imorgon däremot blir de shopping och fest. Ser fram emot båda delarna, finns ju så sjukt mycket schyssta kläder här, så hade miljonerna funnits hade jag bränt dom på kläder utan probem.

Nästa vecka åker jag hem. Jag förväntar mig fest, fler än en dag dessutom! Så jag hoppas ni läser och lär :)
Ska även hem till Sverige 19de april helgen, dock inte till snuskljusdal eller hem till familjen, utan på andra äventyr i dom mellersta och södrare delarna av Sverige. Sådeså.

Yeye göra sig iordning för jobb nu! Hejdå!

Hehe just ja, Rosa är inte min färg, vet inte varför ja ändrade min blogg till de idag, men lite omväxling skadar inte ;P Men usch så fult de är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback