26 Mars

image1


Sovmorgon såhär efter helgen var helt på sin plats, för ifår va jag helt slut! Har dock sovmrgon varenda dag men just idag uppskattade jag den mycket.

Fredagen tillbringade jag och Julia hemma hos mig med film, chips och godis, Djävulen bär prada, rolig film =) Lördagen vart de shopping i både Oslo och Sandvika med Julia. Hem til mig och snyggade till oss sen efter nån buss, tunnelbana och spårvagna hade vi hittat hem till Kamillas kompis som vi skulle till. Festen började där, fortsatte på en annan fest och avslutades slutligen på krogen. Som ja vart lite besviken på, dom stängde förtidigt tyckte jag. Sommartiden gör en snurrig =P
Heh när vi väntade på bussen så kommer en neger fram, han va hög som fan. Står å svammlar med oss, jag hör inte ett piss vad han säjer.. och rätt som de är tappar han byxorna, han hade nog lite för mkt häng, haha så där står han med randiga kallingar och byxorna i knävecken mitt i olso och är för hög för att själv förstå de nästan =D

Yeye igår söndag altså va de så grymt väder, så jag Julia och Elin satt vid aker brygga och åt glass och solade oss nån timme, Underbart!
Idag är de lika underbart väder så jag sitter ute i solen med min laptop som en annan geek =P

Geeka vidare! Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback