"Han var inte tillräckligt snygg"


"Han var inte tillräckligt snygg"    

Thats the new shit!, heh nejdå jag och julia gick på stan och snackade massa skit i lördas, då kastar jag ur mig de bland en massa andra ord. Julia undrar om jag hör hur de låter när jag säjer så. Jaja jag är fullt medveten!

Yeye tiden bara rusar iväg här tycker jag, förra helgen vart det massa fest, sen helt plötsligt har det gått en hel vecka och jag har hunnit blivit blond igen och de är helg igen. Fredagen bestog av fest, lördagen körde jag och Julia hemma hos henne med pizza,film och chips. Nu är det söndag och en vecka kvar till nästa helg, antar att dehär veckan kommer springa förbi lika fort igen. Inte mig emot igentligen, för de blir ju mer och mer sommar för varje dag :)

Kan ju vara värt att nämnas att den 31/3 - 9/4 åker jag hem och befinner mig i sverige. Lite i ljusdal, lite i Gävle och lite hemma hos min familj. Förhoppningsvis blir det 9 bra dagar hemma :)

Det var nog allt för mig för tillfälelt! Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback