Hmm..



Hade världens mardrömm inatt, konstiga var att jag vaknade minst tre gånger sen sommnade jag om igen och fortsatte drömma vidare på samma dröm precis där ja slutade. Det var verkligen en riktig mardrömm, går inte att beskriva den för då skulle jag få skriva ett helt A4. Vaknade helt vettskrämd iaf.


Yeye Petra slirade iaf upp och käkade frukost och snyggade till sej för hon skulle dra på systemet och sen sola. Hur gick de kan man fråga sig? haha jo bra efter omständigheterna.  Vad gjorde hon? Jo hon glömde pengarna hemma, dom låg kvar så fint på mitt bord och gjorde ingen nytta.  Klantskalle nummer 1.
Som tur va är ju 20 laparna i småmyntsform här istälelt och jag hade väldigt många sånna, så jag hade pengar till både vinet och solningen endå.

Och nu? nu sitter Petra bara och väntar på att åka och hämta telefonen och sen på kvällen och allt party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback