11 Maj

image4

Efter mitt tidigare inlägg gick jag faktisk och sov, heeeela dagen dessutom, skönt. Men ja va lika trött för de ända fram tills Ölen vart nämd, då va man i topform igen =D
Bara varit hos Kamilla idag, vi han inte riktigt med de vi skulle men va gör de igentligen, de va ju trevligt endå =) Påväg hem vid fyra tiden började däremot min helvetes eftermidda/kväll. Jag fick as ont i magen, tänkte först ja är hungrig för ja hade endast käkat frukost. Men så va inte fallet, vart bara värre när ja käkade, så efter jobbet gick jag och la mig raklång i sängen och så har ja legat heeela kvällen och knappt vågat röra på mig för ja haft spykänslan och nu efter många timmars totyr spydde ja äntligen.. uuuu jag hatar å spy.

Klockan är halv tre nu, hur ska jag kunna sova? Och hur ska jag orka gå upp imorn?
Halv ett ska jag va i stan i allafall och säja hejdå till Janina stumpaaan som ska lämmna mig i helgen ;P



Pusss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback