25 November

Första kvällen..

image25

Dagen efter första kvällen

image26

Kryssningen förra helgen va väll den bästa kanske! De va fett, hett och hur najs som helst.
Hela jobbet på kryssning liksom, jag och Cecilie hade bra tankar om de innan vi stack, och ja de slutade bra! Gratis mat och sprit.. ni kan ju föreställa er :) Sen som pricken över iet är de ju billig sprit i taxfreen med, så de vart mycket sprit, lite sömn.. men på rätt ställe, lite relax i bubbelpoolen, bra frukost och en tur i köpenhamn.

Måndagen däremot, kommer tillbaka på måndag vid 10 och då ska vi direkt till jobbet, alla va lagomt slitna.. och som jag trott skulle de gå extremt sakta på jobbt, som ja även trodde skulle jag klanta mig.. och de gör jag såklart. Får typ en halv data på hakan, sår och uppsvälld, snyggt. Men de räckte inte efter en strund fick jag en telefonlur på precis samma ställe, hur bra är man liksom? haha

Veckan som vart nu efter kryssningen har gått extremt sakta, bara längtar efter helgen och få sova. De är väll det enda jag gjort den här helgen med, förutom min lilla tur på elkjöp och ikea. Köpte massa fina saker så nu är mitt rum jättemusigt och ja har en dubbelsäng ;) äntligen!

Nu ska jag äta, Byeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback