28 Mars

    <-- Natalie och Aina
Bilden på mig och tessan ville inte va med :P



Imorse fick jag nytt gott kaffe serverat, nästan på sängen tillomed :) Så dagen började bra!

Sen gick jag och köpte tvättmedel och sköljmedel sådär på morgonkvisten och började tvätta mitt lilla berg med kläder ja samlat ihop. Åt frukost. Messade Tessan som undrade va jag gjorde vaken så tidigt en lördag hehe.

Men ja bokade henne några timmar senare. Aina och Natalie förljde med också, så hela resgänget va samlat :)
Vi gick i några butiker, tessan köpte påskris hehe. Sen gick vi och satt oss på en uteservering och drack kaffe och snackade om resan :) Underbart att de börjar bli vår och man kan sitta ute :)

Och nu, är de kväll och jag har inte en aning om vad jag ska göra!  De blir inget party iallafall, men de kännde ja endå inte för :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback