Nya jobbet

Nya jobbet verkar helt allright, köra runt och plocka varor liksom, de kan man nog stå ut med ett tag utan problem :)

Surt bara när jag fick schemat från ålderdomshemmet ja jobbar extra på.. hon har satt upp mig på 3 av 4 helger i månaden, och när ja fick jobbet sa vi att jag ska jobba varannan.. Jobbar jag 3 helger och på veckodagarna på ica lagret så är jag med andra ord ledig 2 dagar i månaden, SERIÖST! Skulle inte tro de va!
Äee de går inte, inte i min värld iallafall efetrsom jag vill ha ett liv också så dehär måste jag styra upp på måndag.

Schemat, stavar man så föresten?

Köpte även skitsnygga svarta jeans igår, ja som letat så länge efter ett par snygga som sitter bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback