Förra helgen

Förra helgen var superbra, med mina bästaste tjejer såklart ♥

På fredagen så gjorde jag, Elin och Elin lite av en impulsutgång på Memphis som i övrigt är ett skitbra ställe! Vi träffade lite allt möjligt folk där, "kungen", Alex, Gavve, Ricky mfl.. MEN the big happening den här kvällen var nog att jag helt random sprang på en kille jag träffade i Thailand, de va trevligt :) Kvällen var som sagt superlyckad och det blev den dagen efter också..
Lördagkvällen började med att jag införde kjol/klänning tvång och de gick alla med på :) Folket börrjade rulla in och vi hade trevligt med drickspel och musik..  http://www.youtube.com/watch?v=-20inKxm08w Den spelades på rätt bra udner kvällen för vi gillar den så mkt allihopa :)
Senare drog vi till Dr jackyll, eller som jag senare kallade de när ja inte ko ihåg va de hette "capten morgan" men de va så mkt folk så vi drog till Memphis igen och där hade vi trevligt värre!
Söndagen va på ed mjukisarna och käka god mat och chips och godis, GÖTT :D
Jag och ölen
Gavve och Alexelin och elin
F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback