7 Juni

image15


Senaste dagarna har de varit öl mest, måndag, tisdag och igår onsdag såklart! Igår var det öl + fotboll på Saras, vi va väll kanske inte så intreserade av fotbollen, men ölen va jävligt inresant :) Efter de ner på aker brygga, nice kväll as always!

Och den här dagen.. as fint väder men jag och Johanna ligger inne i varsin soffa med varsin dator som två geeeekar. Vi gjorde ett försök på att sola men de varade väll i max 15 min, de är för varmt! Ligger mest och väntar på att klockan ska bli sex nu, då ska jag till göteborg och träffa dela av familjen. Ska bli nice eftersom de va länge sen jag träffa dom! Så adjö Oslo för den här helgen, back på söndag!

image17
Frida och Janina, skåål!

image18
Johanna, skåål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback