14 Maj


Skoj helg, Verkligen!

Fredagen låg ja i sängen precis heeeela dagen, kvällen och natten och mådde kasst, de va inte roligt.
Lördagen mådde jag bättre iaf så jag och Kamilla körde lite shopping och häng i frognerparken. Hehe nu har jag äntligen sett bogstaveien och frognerpakern som ingen förstår hur jag kan ha missat :D
Efter de stressade vi iväg till Elin och skulle kolla på den där fucking eruovision skiten som jag hatar :P Finland skulle ha vunnit igen, resten va skit. Onödigt program, lägg ner skiten.

Yeye söndagen va jag sjuk igen och idag frisk.. va är dehär för sjukdom igentligen?
Hunnit kolla på en hel del Seinfeld under mina sjuka timmar i sängen, de är så sjukt bra!
 Kramer är helt klart bäst ;D Yeye bara för jag skrev om de nu måste ja kolla ett programm nu.

Byee!




Why can't only things be like they were..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback