8 Maj

image10

Fyfan för starten på den här tisdagen! De räcker tydligen inte med att jag redan hatar tisdagar, utan ja får de bara ännu värre.
De handlar ju såklart om dom här spindlarna som har nämts ett par gånger tidigare. Imorse när jag gick in på toaletten och skulle duscha är de första jag ser en STOR FET sprindel på gardinen i fönstret och där står jag och gapar och vet inte om jag ska grina eller skrika :P Mördarinstinkten kom fram så nu är den död!!
Ser ja en till sån spindel flyttar jag härifrån :P Dom är galet äkliga!

Hmm nudå? Gå till sandvika och kolla upp mina tillgångar, men först lägga in en låt ja fick igår på mp3n som va sjukt bra som jag kommer lyssna sönder innom ett par dagar :P Redan gjort en fin start på den processen, haha!


Och ni därhemma! Kul ni säjer ni saknar mej, man blir lite rörd :P Saknar er med mina vänner! Speciellt familjen och gangsterligan ;P

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback