SKA VI LIGGA?


image4

Helgen har varit helt galen! Fest onsdag till lördag, så söndagen efter 4 dagars fest va vi cp slitna! 
Ingen idee och försöka dra vad som hänt alla dagarna för vi har varit på de mesta, krogar, pubar, konstiga pubar, konstiga cp festar, normala fester, "falafaleerställen", inlåsta och ja lite allt möjligt ;P Liiike it!
Fredagen va snyg! Både jag, Janina och Frida skulle jobba. Vi var cp full tordagkväll och sov 1½ timme på natten, sen åka till jobbet och passa ungar, vi var INTE snygga.  Frida försov sej, jag och Janina Kommer knappt ihåg hur vi vaknat eller gått hem.
Så gjorde jag snyggaste avslutet på den här helgens festande: "- SKA VI LIGGA? - KLART SOM FAN VI SKA LIGGA! " Sagt av mej och nån mer.. Cp jag, javet =P Den kommer jag få höra länge har jag en känsla av!


Och as bra låten då! Timbaland - Apologize, den påminner om helgen och helgen var ju så nice!


Just ja, just ja.. de var ju 17 maj också. De va sjuuukt mycket folk ute på dagen, dom firar verkligen den dagen extremt överdrivet här, liksom våran nationaldag i sverige vet man ju knappt att den extstterar.. man vet bara att man är ledig typ. Alla sprang även runt i sånna landskapsdräckter eller vad de nu heter, och dom som inte hade de hade kostym. Yeye norskar är konstiga.

Nu ska jag övergå till något vettigare än bloggen. Så adjö fuckers!

Kommentarer
Postat av: Ryan

Timbaland är riktigt skön!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback