18 September



På torsdag kväll händer de, då åker ja till sverige.. längtar sjukt mycket efter att få träffa syrran och morsan. Även mina kusiner såklart :)

Mina problem på jobbet har fixat sig, jag fick nog av den fittiga utlänningen och gick raka vägen till chefen och sa precis va han sysslat med senaste 2 månaderna.. Känns jävligt skönt nu för nu behöver ja aldrig mer prata med idioten! Och frammöver ska jag få jobba med en annan kille, som dessutom är rätt snygg ;) I övrigt så har vi några snygga killar på jobbet, oooh i like it :)

Helgen va lugn den med.. fredagen var de iförsej lite party men resten va lugn.. Träffade Isabell på lördagen och shoppade och åt lite, very nice :) På kvällen kollade jag och Russ på film, men ja sommande ganska snabbt :P I övrigt hände de en del roliga saker i helgen, hehe.

I söndas insåg jag även en sak.. de bara kom som en uppenbarelse sådär. Jag kan inte förklara de men så va de!


Jag är inte mej själv den här veckan, hitills iallafall.. Jag är trött. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback