8 Februari

image27


Uppdatering, fått vissa klagomålm på att ja är dålig på de, men en gång i månaden räcker väll? :)


Mmm sen sist da?

Mycket jobb och intriger där, varit tredje världskriget där senaste 2 veckorna tycker ja, alla tjaffar med alla. tillomed jag har haft en liten incident. Ena killen där är lite för närgående och på mej, och de får dom under inga omständigheter va har ja blivit informerad om, de fick såklart cheferna reda på så dom fixade de åt mej, gött :)
Aldeles för mycket fest och fylla med en hel del roliga incidenter och en del skrattretande med, hehe. Inga mer detaljer där tack!
Mycket tjaffs hit och dit och dåliga beteenden från vissa idioter, ja har ett hål i väggen kan ja bara säja, ni som känner mej kan lista ut vem som gjort de konstverket.
Även en del nya bekantskaper som ja gillar :) Mickis är en av dom :) Sen härmomdagen flyttade tessan till oslo med, så igår körde vi ficka och idag en shopping med en del roliga incidenter med hehe, larm dom glömt tagit bort hit och dit va en av dom. Hon och jag, två blonda tjejer i en tv-spels affär.. Vi provade tv-spelen där, ps3, xbox , ps2 å jag fick, äntligen prova de där guitar hero som alla snackar om :) Ja måste även köpa de hehe.


Även en nyhet i mitt liv som ja bestämde mig för igår. Alla norskar är ju så sunda och äter rätt mat hit och dit. Varje dag på lunchen kommer åt minstonde en konversation upp om att man måste äta sunt.. Och de gör ju jag aldrig jag äter oftast samma salgs mat jämt och aldrig sund mat. Så igår som sagt bestämmde jag mig för att jag också ska leka norsk och äta sundt i en månad framöver, kommer bli svårt.. men eftersom jag endå är så pass less på maten ja jämt äter så kan de nog bli gott med lite omväxling med :) Ska även bli kul och se om man mår så mycket bättre som dom säjer av att äta sundt!


Och fortfarande lika som i förra inlägget.. Vart är min pojkvänn? Ja vill ha en!


Gabriel Antonio - Ride for me, underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback