11 Juni

Bloggen är bortglömd och nästan nerlagd från mej nu, jag vart påmind om den häromdagen...

Hmm?

Vet inte vad jag ska skriva, helt glömt hur man gör!
Åker iaf till Göteborg i helgen, ska bli najs! Träffa delar av familjen och göra roliga saker :) Sen tillbaka till oslo några veckor sen 4 veckors SEMESTER! De har jag längtat efter så de blir bra!
Cecilie är tillbaka på jobbet med efter 5 månader utomlands, underbart.. vi är tillbaka i gammla teamet ;P Och nästa helg är de firmafest så då firar vi in de på riktigt, blir bra hehe.

Shit jag har verkligen ingenting att skriva eftersom de va så länge sen sist så de kommer i sånt fall bli mycket osammanhängande, så lika bra vi skiter i de :P Bara liksom ett hejdå nu blir bra!



Shayne ward - no u hang up

Å hörrni, jag gillar verkligen läget nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback