2 April

Igår va jag och Tessan nere på aker brygge igen och åt hamburgare och drack kaffe i solen vid vattnet, våran specialite ;P Vi var æven in i køpstentret dær nere, vi tappade bort oss helt, men till slut hitta vi tillbaka till børjan hehe. Mycket affærer dær som man inte visste om!
Sen nær ja kommer hem skickar Tessan sms att flygbolaget vi bokat resa med har gått i konkurs, va ska vi gøra. Och jag trodde såklart på de och ringde henne direkt.. jag hade inte insett att de va 1a April igår och att man får luras.
Inte nog med de så lurade vår ny inflyttade kille mej och Siri med vad han har før føretag.. och vi går på de. Lurad igen :P


Idag åker jag till sverige kl 15.49 eller nått i den stilen, ska bli kul.. långhelg :) Træffa familjen å så innan ja sticker ivæg på resan! Jag och Jenny ska bara kanelbullar :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback