Äntligen!!


Igår fick jag sparken, æntligen! Lite øver 2 år på detta stællet och nu ær ja done :)

Nu kanske ni tycker jag ær knæpp och undrar varfør man ær glad øver nått sånt.
Jo de ær såhær va att mitt jobb har gjort nedskærningar från 60 till 7 personer. Først från 60 till 27 och nu igår från 27 till 7 varav 4 satt sækra før dom jobbat hær typ 10 år.. så 3 platser och jag vart inte en av dom, kænns skønt før jag ær less på det hær jobbet. Man blir så  bekvæm med att ha ett jobb så man søker inte nytt heller men nu ska de bli nytt :)
Och att veta att de ær pågrund av eventuell nedlæggning av firma och nedskærningar kænns bra, att få sparken før att man ær en dålig arbetare som misskøter sig skulle dæremot vara pinsamt. Men de fick inte jag, før jag ær ju en bra arbetare, som låg høgt på listan :)

Jobbade 15 timmar igår också sen hade baby fixat pizza till mej nær ja kom hem :)

Idag kommer Becka också, sen på Søndag drar vi, bara 2 dagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback