Indiskt :)


Jobbet på Cafe hade passat mig perfekt men lønen va väll inte den bästa, hon fick upp lönen 5 kr men jobbar för 125 i timmen känns lite, iallfall när man är van att tjäna mycket mer. Jaja jag tackade nej och det kommer väll fler jobb så småningom. Idag börjar jag på gammlinghemmet iallfall, upplärning! :) Ska bli kul!

Och Visningen på rummet gick bra, första normala tjejen, så vi hoppas på att hon vill ha rummet nu!


I Onsdas fyllde baby år också, 25 år! Vi gick på en Indisk mycket bra restaurang och åt massa god mat och vin :) Mys! Första gången jag åt indisk mat också.
Igår drog vi och shoppade på Sandvika storsenter, nattöppet till 12 :) Kvart i 12 fråga jag Carl Fredrick vad klockan är, jag trodde den var typ 10 men den va ju kvart i 12 då, känndes lite fel att shoppa typ 12 på natten. Men jag hittade fina saker och nya träningsskor, träningsskor ser så nördiga ut även! Hade de inte varit för att jag får så ont i fötterna av dom andra hade jag aldrig köpt ett par, haha! Men jag skulle aldrig visa mej ute med ett par på, endast i gym lokalerna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback