jobb, jobb

Nya jobbet var okej, tycker alltid det ær jobbigt att vara den nya på stællet, hehe. Men de blir væll bættre nær jag jobbat några gånger och kommer in i de. Jobbade fredaskvæll och lørda dag, jag va helt slut efteråt eftersom jag jobbada dag på mitt vanliga jobb på fredagen också så jag somnade runt 4 sov till 4 minuter øver 6 och missade såklart ølførsæljningen :S
Så jag sov vidare en stund, køpte snacks  sen och kollade film. Sen kom baby efter han vart ute på krogen :)

Søndagen bakade jag scones på morgonen, mys!

Och nu ær de ny vecka igen, å den hær veckan får ja reda på om jag har nått jobb efter sep. Det ska næmligen kanske læggas ned :S

Ikvæll blir det lektarn på aker brygga med tessan och kanske några fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback