beröm



I fredas fick jag massor med beröm på jobbet, min skiftledare sa jag va den bästa vikaren. Sen när ja gick till mitt bemanningsföretag och lämnade timlistan fick ja beröm där med eftersom dom hade ringt dit och berömt mig också, niiiiice! Snacka om fin start på helgen!
Det firade jag, Janina och Olivia på Qba med några öl på fredakvällen :)

Lördagen vart de sova ut till en början, fruktansvärt skönt! Sen stan en sväng med Janina. På kvällen drog jag Tessan och Carro på mangolisk restaurang som är superbra, äta hur mycket man vill och maten är verkligen as god! Sen vart de lite öl på Cafe sör.

Söndagen gick jag och Tessan till bogstadveien och skulle shoppa oss, a tjena! Tessan köpte 2 småsaker och ja inget alls. Ni som känner till mig och shopping vet hur de brukar vara, ni som inte gör de ska ja berätta att de brukar ALLTID vara jag som handlar mest och kommer alltid hem med massa påsar men inte i söndas. Inte en pryl. Så vi gick och käkade på indisk restaurang där dom inte tog kort.. korkat :P

Snart är de julafton, och jag fyller år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback