En sliten och besviken Petra..



Jobbat 12 timmar idag, från 6 imorse.. Jobbigt, mina fötter är döda och voice-kvinnan knäcker min hjärna till och från!
Jobba hela veckorna och varannan helg tar på en märker ja, alltid trött och sliten. Men snart är de jul och då får man komma hem till familjen och vila upp sig. Jag har inte varit hemma sen början av juni, KATASTROF!
Och jaa, den besvikna delen.. blir tydligen ingen resa, jag som inte vill annat än lamna landet nu och åka till värmen i 1 månad eller 2.. eller fler. men ja får helt enkelt satanna kvar i fittkalla norge :S


Jaja slut på klagandet, vi var ute med jobbet och drack öl i tisdags, trevligt värre! Alla vart riktigt sliriga, haha! Ingen hade käkat något, vi träffades funt 4 och va färdiga vid 10.. Och klockan 10 va de som att klockan va 3 och man skulle hem från krogen, typ i den formen va alla då :P Börja kl 6 dagen efter va lite jobbigt.

Dom ja bor med har jag typ slängt ut också, ska bli skönt att få in lite frescht blood här. Hoppas mest på att Stina kommer tillbaka :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback