14 Februari



Kollade precis på A night to remember, gamla titanic filmen.. bra filmen men konstigt de har hänt.
När jag va hemma i sverige i julas sa jag nått dumt utan att tänka mig för, ja frågade den fina frågan "va inte titanic och estonia samma sak?" dumt va haha! därför va jag tvungen att läsa på wikipedia om båda och ladda hem gamla titanic filmen :P Jag va sjuk när jag sa de, så jag skyller på de.

Nu är även årets löjligaste dag här, alla <3 dag! Jag tycker den är urlöjlig.. man tycker väll inte om någn mer bara för att de är en speciell dag utmärkt för de..

Jaja imorrn, eller senare idag är de fest! Nytt ställe jag och Janina ska inviga, blir nog bra! Syns i dimman! Godnatt!


Bloggen lever lite igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback