10 Mars

Idag hämtade jag mitt nya pass så nu är ja redo för resan. Jag längtar ihjäl mig, 5 veckor i värmen liksom :)
Men ja kommer sakna någon här hemma när jag är borta också, den biten gillar ja inte..

Någon ja inte kommer sakna är vår inneboende, han flyttar ut den sista och det ska jag fira!
Ja tror nog aldrig jag varit med om en så löjlig person, att han ens har mage och öppna munnen och ställa krav och vara stor i käften förstår ja inte när han varken betalat hyra eller dep som han ska och inte bidragit med något här mer än att han köpt toalettpapper 1 gång och de fick Siri påpeka för han att de va hans tur. Allt annat tar han tydligen förgivet att de bara är att förse sig med på andras bekostnad. Jag orkar inte ens tänka på det.

Men ja hoppas vi hittar en bra som flyttar in :) Och de gör vi!


Sova snart då eftersom klockan ringer mitt i natten som varje dag, 5.15 :S Snozar till 5.30 sen är de bara kliva upp och skynda bli klar fort å ut till bussen! Som tur va sysslar ja mest med kontorsarbete, lunch och packa paket på jobbet nuförtiden så man slipper stå och vara trevlig och social när morgonhumöret är som bäst, haha!

Godnajt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback