Helgen..



Jobba idag va jobbigt imorse, svårt att ställa om sig när man haft kvällsskiftet en vecka + helg dessutom, men de är bara att börja ställa om sig för en tidig vecka igen! Faktiskt skönt med arbetstiderna på nya jobbet. 6 - 14 och 14 - 21.30, när man jobbar kväll får man SOVA! När man jobbar morgonen är man hemma mitt på dagen och kan göra massa skoj resten av dagen :) Nya jobbet är bra, icas matlager är de om ja inte nämnt de.

Helgen va lugn iallfall, fredagen jobbade ja övertid så jag jobbade va 12 timmar, lagomt sliten när ja kom hem så de vart bara film å chips.
Lördagen lite shopping och impuls IKEA besök, jag hittade en bra lampa till mitt rum så jag ser något här inne och inte behöver slå ihjäl mig i mörkret :)
Söndagen var foto söndag, Tessan pluggar upp ett betyg så hon måste knäppa massa kort. Jag, Tessan, Aina, Knut och Johanna hade fotosesion i alla oslos hörn ;P Sen vart de fika efter de, mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback