Alanya :)



Var ju ca 1 vecka sen jag kom hem men har inte haft tid att skriva.

Alanya var skitbra tycker jag, efter jag va där älskar ja turkar :) Haha inte alla men många!
Vi tog en ospec och fick det skitbra iallafall, fick ett relativt nytt lägenhetshotell, stort, fräscht, pool och balkong :) Bra med andra ord, träffade en del sköna människor, solade, badade, festade, tog en båttur med Capten Jack Sparrow, han va rätt lik honom iaf :P
Maten var skitbra, hur mycket mat som helst för cashen, de gillar vi! Spelade ingen roll vilken restaurang vi gick till vi vart utbjudna varje kväll av dom som jobbade :P Men dissen fick ju dom hehe. Slutet av veckan hade vi lovat så många att vi skulle gå ut med dom senare på kvällen så vi fick ta omvägar för att inte stöta på dom igen :)

Jag ska iallfall dit igen! För de va bra och 1 vecka var lite kort tycker jag!




Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder kvinni! :) den håriga lilla saken gillar jag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback