Helgen


Helgen va skitbra måste ja säja! Jag var ledig :)

Fredagen gick jag och Aina till Elsa. Elsa bjöd på ett glas mouserande vin, trevligt. Va ju inte bara vi där utan vi vart ett litet gäng, sen drog vi till cafet Elsa jobbar på för det skulle vara någon bra dj där, drack öl och hade trevligt.
Senare drog jag ner till stan och träffade Jason som jag intre träffat på EVIGHETER! Skit kul, han har jag saknat mycket! Vi drog på nått ställe som hette "ute" de va ganska värdelöst också, norskt fjortisparty typ :P Mne vi hade kul endå :)




Lördagen drog jag och Tessan en liten shopping på eftermiddan, käkade på mc och snckade massa skit :)
Sen på kvällen kom Janina och Olivia.. vi partade till de först hemma hos mig sen drog vi ut på krogen och slirade, bra kväll måste jag säja. Träffade massa gammla kompisar å grejer :)

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback