Ny vecka, nya möjligheter

Så borde man tänka men idag tänkte inte jag så.. mina tankar va; fy fan de här kommer bli en riktigt skitvecka, hela veckan. Fast så känner jag inte nu endå faktiskt, bara måndagmorgon som är mindre bra :P

Va in en sväng på skattekontoret idag för mina skattepapper va fel som vanligt, haha men vilket skämt! kölapp 719 och de nuvarande nummret va 545, eeee typ 170 nummer före mig, skulle inte tro jag ställer mig i den kön, och tur va väll de att jag inte gjorde eftersom de inte behövdes. Jag frågade i receptionen och de va ju hur lätt som helst att fixa. Bra där, slaapp man några timmars kö.. jag hade förmodigen inte ens fått hjälp om ja stått i den kön, dom är ju koko i norge!



Nu väntar jag på efterrätt som brudarna ska fixa, mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback