Bra helg!


Helgen va ju super altså!

Fredagen vart de film med herr Linus, trevligt men fan värdelösa filmer ;P

Lördagen så vart de Sverige. Jag, Sofia och Alex drog till Strömstad och handlade mat, cigg å sprit, as nice å fyfan va billigt allt är där jämför med här altså! Jag tänker vanligtvis inte på de eftersom jag ha varit i norge i 3 år nu, men jaa de va nice med billiga priser och en liten roadtrip :)


På kvällen kom några kompisar till 1 av mina 2 elin ja bor med hit, vi käkade tacos och festade till de lite, drog till Linus på fest sen, de va nice. Träffade en del människor från förr i tiden här i Oslo, mitt fösta år här.. hehe rätt sjukt!
När vi drog ut va de bara jag och elin kvar av alla vi som gick dit, vi skulle bestämmt på Yatzi men dit kom vi fan inte, vi hamnade på Quadiz, igen! Haha men de va trevligt!

Idag är de bakis dag, va en jävla power i mig idag i någon timme efter ja vaknade men de trappades fort ner alltså och när vi slog på en film vid 4 somnade ja efter 2 min å sov 2 timmar, dåligt gjort för nu kommer de bli svårt å sova ikväll, å ja börjar tidigt imorrm.. men filmen va bra :) haha!

Jag och mina 2 Elin :)

Jag och Snygglinus!

Tobias och Linus



Andreas


Nu har han åkt.. Tråkigt!

Linus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback