21 Juni



Bra Skit!

Förra helgen va najs, de va fest som vanligt. Förfest hos Kim både fredag och lördag, sen ut efter de på lite olika ställen =) De hände mkt oväntat och väntat också, men de va najs.
Orkar inte gå in på några detlajer från helgen den här gången.

Veckan då? den började skitbra, måndagen ringer dom och vill ja ska komma på jobbintervju, åker dit på tisdag och får jobbet, underbart! Den stressade Petra som har existerat sen veckan före kunde äntigen slappna av. Och precis när ja fått jobbet ringer dom fån andra jobb såklart, men ja tog de fick från början. Börjar 2 Juli, najs!
Sen som pricken över i:et vart jag ledig fårn nuvarande jobbet idag, skitbra liksom.
Så jag sov hos Johanna och Janina på mina nya "SKA VI LIGGA" kudde. Drog hem imorse, va trött.. gick och la mig i parken med datan och musiken och solade och sommnade även =P

Han med frisören idag också, jävla ljushuvud nu, så nu kan ni verkligen kalla mej dum blondin. Va där i 2 jävla timmar. Sen glömmer såklart jag ena väskan med datan där och de kommer ja påväg halv'gs upp till Johanna och Janina, de va bara att vända och gå hur långt so helst känndes de som.

Sjukt trött nu, Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback