3 Juni


image13

Nu är det Juni, sommar med andra ord! Like it.

Är ett tag sen jag skrev här la jag precis märke till.Men ja har ändå haft så mycket andra dumheter för mig under tiden.
Förra helgen var det fest, tillomed på söndagen, jag och Johanna skulle dock bara ta en fika som slutade i massa öl. Den här helgen har de varit fest fredag, lördag med, karatefyllor hela tiden liksom. Men de är nice.
Veckan därimellan helgerna var annurlunda :P Hängde med Janina några kvällar som är ganska vanligt men sen torsdagen hände de saker. Petra gick modell, första gången på en catwalk och jag var as nervös men det gick bra. Designen som jag gick för gjorde streetkläder, as snygga faktiskt.
Sjukt bara att jag var där från 8.00 på morgonen till 22.00 på kvällen ungefär, en hel dags förberedelser typ för 1 minut på catwalken.


Sjukt sugen på kebab igen! Och trött dessutom så sova nu, en kebab från sonnys imorrn. Skitbra!
Natti

image12 
Jocke och Marcus, grabbarna med örhängen ;P

image14
Jag och Johanna på våran fika-sluta-med-öl kväll.


Kommentarer
Postat av: Alx

Men du, har du gått och blivit modell också ? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback