1 Oktober

Sverigebesöket var najs, mycket shopping och mycket trevligt att träffa familjen.. Träffade även Kamilla och fick se hennes nya plejs, tokigt nog vart de lite stressigt så när hon skjusade mig till tåget missade jag de precis, så hon fick köra mig till Göteborg istället, men vi hade roligt under vägen :P

Tiden efter Sverigebesöken har däremot varit helt förjävlig rent ut sagt, finns några få små undadantag som varit bra men resten, totaly fuckt up! Och helgen vet ja inte vad jag ska säja om.. sjukt dåligt beteende, du skrämmer mig!
Försov mig till jobbet idag och lika bra var nog de, för ja har inte riktigt smält helgens händelser än.. jag hoppas för personen i frågas egen skull de inte händer igen..

Har varit förkyld och haft hosta å allt sånt shit i en månad + jävligt ont i armen från jobbet. Så om en stund ska jag gå till doktorn, är de nått illa så jag måste vara hemma drar jag till sverige ikväll och vilar upp mig där.

Allt för mej, tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback