jobb jobb..

Jobbar på ålderdomshemmet i helgen, kom nyss hem efter en lördagskväll där.. Jobba en lördagskväll är förjävligt, speciellt när man sitter på tbanan hem och ser alla som ska ut och ha kul på krogen!
Men jag börjar 8 imorrn igen så bara hem och sova nu, kul kul men dehär tar ja igen nästa helg de kan ja lova!

Snart är de jul också, när ja klev av tbanan vid mitt jobb idag som är lite utanför stan så va de snö och slask, jag vart schokad efersom de inte är någon snö alls i stan.. allt hade dock regnat bort när ja slutade nyss :P

Blir en relativt kort visit hemma över jul, åker hem efter jobbet den 23 dec och sen ska pappsen köra mig till norge den 27de och hälsa på lite hos mej. Blir kul eftersom ingen av mina föräldrar hälsat på här än fast ja bott här 3 år snart :P  Men ja längat hem så sjuuukt mycket nu, jag tänkte häromdagen och kom på att jag varit hemma 2 helger på hela de här året, de är katastrof!

Jaja nog med allt klagande, snart är de ny vecka och jag ska göra massor av roliga saker :))

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback