Sverige!

Jag hade de hur bra som helst i Sverige!
Först va ja hemma hos familjen och åt massa god mat sen åkte jag till Gävle för att träffa Hanna och Jenny. Vi hade de as gött med taco och fina drinkar :) Började som sagt kvällen hos Hanna sen hookade vi med mina roomies i oslo, Elin och Elin. Fest vart de och sen Slicken, men fyfan vilken kö!! Jag har aldrig sett nått liknande, inte vet ja om de är korta köer i Oslo eller långa i Gävle.. men vi stog där i 40 hela minuter, nästa gång ska jag flörta med vakten ;P
En kväll man sent kommer glömma vart de iallfall :)
drinkarna ;)
jaaa?
Över till den här veckan! Startade fint med ett 12 timmars pass på jobbet, snygg start på veckan där! Känns som jag inte gjort annat än jobba den här veckan.. Vi fick även besked om att dom skulle kicka några vikarier och dom som skulle få gå skulle få veta de samma dag som dom slutade, så alla har gått på helspänn hela veckan..
Vårat lilla skämt va att : Jag fick nya skor av min skiftledare igår så jag tänkte varför skulle jag få nya skor om ja skulle bli kickad! Bra tankesätt där tycker ja :P

Egentligen visste jag ju även hela tiden att jag inte skulle bli de efetrsom jag är så duktig :) Men de va skönt när beskedet kom idag att mina 2 Elin fick stanna trots att dom är nya och andra som vart längre fick gå.
Nu är veckan över iallafall och de är helg! + fint väder, de betyder öl :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback